Παρασκευή, 5 Μαΐου 2017

Αερικό

Φίλοι μου αγαπημένοι,καλημέρα σας!

Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που το
μας παίρνει σάρκα και οστά σιγά σιγά,που νιώθω την ανάγκη όλο αυτό να το μοιραστώ μαζί σας!

Ο φυσικός χώρος είναι έτοιμος (ναι,ναι! ο Γιώργος το είπε και το έκανε!σχεδόν όλο μονος του!)και σιγά σιγά στήνω κι εγώ το e-shop (ας κάνω κάτι κι εγώ ε?)

Σκέφτηκα λοιπόν,να "κλέψω" λίγο σε σχέση μ'εκείνον και να ζητήσω τη βοήθειά σας!

Σας καλώ λοιπόν να επισκεφθείτε το e-shop στη διεύθυνση www.e-aeriko.com (ναι,ναι το στήνω σε κοινή θέα!)και να μου προτείνετε ιδέες που αφορούν το στήσιμο,τις περιγραφές ή ότι άλλο εσείς νομίζετε! Κάθε παρατήρηση δεκτή μιας και είναι η πρώτη μου προσπάθεια δημιουργίας site!

Δέχομαι τις ιδέες σας παντού!Στο facebook,σε mail ή όπου αλλού εσείς νομιζετε!(καλά,αν τα δείτε λίγο ανακατεμένα μη βιστείτε να σχολιάστε τη νοικοκυροσύνη μου!!!!Θα τα βάλω σε σειρά στο τέλος!)

Στο τέλος της επόμενης εβδομάδας η καλύτερη ιδέα θα αναρτηθεί στο e-shop και η αμοιβή του πολύτιμου βοηθού μου θα είναι μια υπέροχη ,ξύλινη θήκη για τρία ρεσώ σε φυσική απόχρωση ,από μασίφ ξύλο έλατου!

Τώρα βέβαια αν οι τέλειες ιδέες είναι περισσότερες .....εε μάλλον κάτι θα κάνουμε κι εκεί!

Σας φιλώ και περιμένω ιδέες !

Ρούλα





Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like, κοινοποιήστε το στους φίλους σας και μοιραστείτε μαζί τους την γνώση

Πηγή

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας