Παρασκευή, 28 Απριλίου 2017

Να σας πω μια ιστορία?....και όχι του Χόρχε Μπουκάι!

Και που λέτε αγαπημένοι μου,μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα Όνειρο!
Ένα πολύ όμορφο Όνειρο,μια έμπνευση που ήρθε και αγκάλιασε στοργικά τη σκέψη μου,όταν αποφάσισα να ξεκινήσω την καινούρια μου ζωή....

Αρχικά ,ήρθε και με σκούντηξε απαλά στον ώμο σαν να ήθελε να με ξυπνήσει.
Σιγά σιγά άρχισε να επιμένει σαν πιτσιρίκι του νηπιαγωγείου που ψάχνει τρόπο να κερδίσει την προσοχή σου κάνοντας αστεία και λέγοντας ψεύτικες ιστορίες που κανείς δεν πιστεύει!
Ώσπου στο τέλος κατάφερε να μου τραβήξει τόσο την προσοχή,ωστε σε λίγες μέρες να είναι έτοιμο,υλοποιημένο και σε θέση να το μοιραστώ μαζί σας!



Βέβαια,σε όλη αυτή τη διαδρομή ποτέ δεν είναι μόνος κανείς -έτσι κι εγώ - κι αυτό άλλωστε είναι μέρος της γοητείας της διαδικσίας!
Βρέθηκαν πολλοί άνθρωποι στο δρόμο μου.Άλλοι γέλασαν,άλλοι έμειναν σιωπηλοί,μερικοί το συζήτησαν με άλλους, άλλοι,άλλοι κι άλλοι.....
Ο καθένας τους όμως συνέβαλε με τον τρόπο του στη διαδρομή μου.

Ένας απ'όλους αυτούς,ο Γιώργος,πίστεψε σε αυτό.Και θέλησε να γίνει συνοδοιπόρος και συμμέτοχος στην υλοποίηση του Ονείρου!
"Να έχεις όραμα ",μου έλεγε!
Και πραγματικά,αν συναντήσετε το Γιώργο θα τον αναγνωρίσετε γιατί προτρέπει όλο τον κόσμο να έχει όραμα!

Ο Γιώργος λοιπόν,ένας άνθρωπος ευαίσθητος,γλυκός ,καλλιτέχνης και ξυλουργός στο επάγγελμα,μου υποσχέθηκε οτι θα φτιάξει μόνος του τα πάντα - ό,τι θα αφορούσε τις εργασίες υλοποίησης του φυσικού χώρου που θα στεγαζόταν το Όνειρο και.... αυτό έκανε!
Ξεκίνησε μια Κυριακή και μέσα σε δέκα μέρες δημιουργικότητας και απόλυτης αφοσίωσης υλοποίησε το χώρο στον οποίο θα δώσει ψυχή το Όνειρο!

Μιλάμε φυσικά για το Αερικό το οποίο είναι το όνομα του Ονείρου - και πως αλλιώς θα μπορούσε να λέγεται άλλωστε!!
Το Αερικό,που σε λίγες μέρες θα μπορεί να βάλει τα καλά του και να παρουσιαστεί με θάρρος μπροστά σας και να σας συστηθεί ως μία εναλλακτική πρόταση καταστήματος στο ίντερνετ,με αντικείμενα από φυσικά υλικά ,φτιαγμένα εξ ολοκλήρου με το μεράκι των τεχνητών - φίλων μας,όπως ο Στέλιος - ο Μάγος του Ξύλου,η Σοφία και η Μαρία - οι ενθουσιώδεις γητεύτρες του πηλού,ο Δαμιανός - ο αργυροχόος μας με τις θετικές του δονήσεις ,ο Γιάννης -η σταθερή αξία χρόνια στο χώρο του μπρούτζου .
Μια ομάδα ανθρώπων με ιδανικά , που αγαπάμε πολύ την Ελλάδα μας κι όλο αυτό σκοπεύουμε να βάλουμε τα δυνατά μας για να το το προβάλλουμε και στον υπόλοιπο κόσμο.
"Handmade" και "made in Greece"όπως αρέσει στον Γιώργο να λέει σε όλους!
Σε λίγες μέρες λοιπόν.....

Σας φιλώ όλους με αγάπη

Ρούλα








Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like, κοινοποιήστε το στους φίλους σας και μοιραστείτε μαζί τους την γνώση

Πηγή

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας