Σελίδες

Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Ευγνωμονώ και απελευθερώνω την ασθένεια

Αγαπημένη μου Πηγή.

Αναγνωρίζω το θείο κομμάτι μέσα μου, το κομμάτι που με συνδέει με Σένα και το Όλα όσα Είναι. Αναγνωρίζω πως εγώ κι Εσύ είμαστε Ένα, είμαστε ό,τι υπάρχει και δεν υπάρχει.

Αναγνωρίζω πως είσαι η φλόγα που καίει στο κέντρο της καρδιάς μου, η φωνή που μου μιλάει κάθε δευτερόλεπτο.

Αναγνωρίζω πως Εσύ μου έδωσες την ελευθερία να ζήσω όπως επιλέγω, και για να πραγματώσω αυτό που είμαι, μου έδωσες Δύναμη. Μου έδωσες τη δυνατότητα να δημιουργώ την πραγματικότητά μου με όποιον τρόπο επιθυμώ, και με όποιον τρόπο εξυπηρετεί την ψυχή μου τη δεδομένη στιγμή. Η δύναμη αυτή είναι οι σκέψεις μου.

Και είμαι ευγνώμων γι’ αυτό.

Είμαι ο δημιουργός της ζωής μου.

Και είμαι ευγνώμων γι’ αυτό.

Αυτή τη στιγμή οι σκέψεις μου πραγμάτωσαν υλικά μια ασθένεια, σε μια περίοδο που δεν μπορούσα να τις ελέγξω και αφέθηκα στον αρνητισμό και την κατάθλιψή μου. Όμως αναγνωρίζω πως η ασθένεια αυτή, ως δικό μου δημιούργημα, είναι εδώ για να με βοηθήσει. Είναι εδώ γιατί μου απέδειξε τη δύναμη των σκέψεών μου στην πράξη, και είναι εδώ γιατί μου θύμισε, σ’ αυτή τη μίζερη περίοδο που είχα ξεχάσει τον εαυτό μου, πως είναι σημαντικό να με φροντίζω και να με προσέχω και να με αγαπώ, σαν να μην πρόκειται να το κάνει κανείς άλλος. Είμαι ευγνώμων γι’ αυτό που δημιούργησα γιατί είναι ένα σκαλί που με οδηγεί λίγο πιο πάνω.

Ευχαριστώ την ασθένεια που δημιουργήθηκε απ’ τις σκέψεις μου, και τώρα επιλέγω να την απελευθερώσω. Επιλέγω να χρησιμοποιήσω τη δύναμή μου για να θεραπεύσω τον εαυτό μου και να μπορέσω υγιής να προχωρήσω σε ό,τι είναι να κάνω, και να μεταφέρω τη γνώση που αποκόμισα και στους άλλους. Επιλέγω να μετουσιώσω την ασθένεια σε αγάπη και φως, και να επιστρέψει στην Πηγή απ’ την οποία προήλθε.

Είμαι ευγνώμων που είμαι πλέον υγιής και ήρεμη, βαδίζοντας στο δικό μου μονοπάτι της αγάπης και της γαλήνης, βοηθώντας και τους άλλους γύρω μου.

Εγώ είμαι Εσύ, κι Εσύ είσαι εγώ.

Σ’ αγαπώ με όλη την καρδιά μου.



“Copyright υλικού © Κλημεντίνη Σοφού




Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like, κοινοποιήστε το στους φίλους σας και μοιραστείτε μαζί τους την γνώση

Πηγή