Σελίδες

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Ο Διαλογισμός της Αφθονίας-Θεά Λάκσμι

Παίρνω δύο βαθιές ανάσες και εστιάζω στον εσωτερικό μου αστέρι. Επιτρέπω στο αστέρι που βρίσκεται στο θώρακα μου να λάμψει. Παρατηρώ πως το εσωτερικό μου αστέρι λάμπει ολοένα και δυνατότερα. Σύντομα το φως του είναι εκτυφλωτικό, τότε ανοίγω τα εσωτερικά μάτια, τα μάτια της καρδιάς μου και με μία πρόθεση καθοδηγώ το φωτεινό μου αστέρι να ανυψωθεί και να πάρει θέση πάνω από το τσάκρα κεφαλής, πάνω από το κεφάλι μου και το βλέπω να λάμπει εκεί σαν ένας φωτεινός ήλιος.

 Οι αχτίδες του ήλιου μου, χαϊδεύουν το φυσικό μου σώμα, θεραπεύοντας το, εξαγνίζοντας το από κάθε ανισόρροπη ενέργεια. Ακολουθεί το συναισθηματικό μου σώμα, το νοητικό μου σώμα και τέλος το πνευματικό μου σώμα. Σύντομα όλα μου τα σώματα έχουν θεραπευτεί και εξαγνιστεί, τότε βλέπω με τα μάτια της καρδιάς μου, ότι έχω μεταμορφωθεί σε ένα χρυσό αγγελικό ον. Στη συνέχεια καλώ την Θεά της Αφθονίας, τη Θεά Λάκσμι, να έρθει κοντά μου και εκείνη ανταποκρίνεται αμέσως, γεμάτη αγάπη, καλοσύνη και τρυφερότητα καταφθάνει στο πλευρό μου στο λεπτό. Μία υπέροχη οντότητα ντυμένη στα ροζ, καθισμένη σε ένα άνθος λωτού, με χρυσά κοσμήματα και πρόθεση να με βοηθήσει με τη ζωή μου και να μου φέρει την αφθονία, που επιθυμώ.

Καλώ τώρα την Θεά Λάκσμι, να ρίξει μέσα στο αγγελικό μου κανάλι, όλο τον πλούτο των Ουρανών και με τα μάτια της καρδιάς μου την βλέπω αμέσως να γεμίζει τα θεία της χέρια με χρυσά νομίσματα και να μου τα προσφέρει μέσα από το κανάλι μου. Ο χρυσός διαπερνά όλα μου τα σώματα, από πάνω ως κάτω, με τη σειρά. Ο χρυσός εισχωρεί στο πνευματικό μου σώμα, στο νοητικό μου σώμα, έπειτα στο συναισθηματικό και τέλος στο φυσικό μου σώμα. Η Θεά Λάκσμι τότε με ακουμπά τρυφερά στο κέντρο της καρδιάς και νιώθω μία ζεστή ενέργεια εκεί. Είναι η ευλογία που μου δίνει και εγώ τότε λέω: «Σε ευχαριστώ Θεά Λάκσμι για την ευλογία σου!

Σε ευχαριστώ για τον πλούτο, την αφθονία σε όλα τα επίπεδα!

Τώρα είμαι πλούσιος εσωτερικά και εξωτερικά!» Η Θεά της Αφθονίας, έχοντας ολοκληρώσει την εργασία της, μου χαμογελά και απομακρύνεται σταδιακά, επιστρέφοντας στα ανώτερα πεδία, όπου και κατοικεί.
Εγώ παίρνω δύο βαθιές ανάσες και κατευθύνω το φωτεινό μου αστέρι να πάρει πάλι την θέση του στο εσωτερικό του θώρακα μου, όπου και είναι η φυσική του θέση.
Ευχαριστώντας για ακόμη μία φορά την Θεά της Αφθονίας, κρατώ την ευλογία, που μου έδωσε ενεργή, για όλο το υπόλοιπο της μέρας και μαγνητίζω με αυτό τον τρόπο, εύκολα τις ευλογίες γύρω μου και στον τρισδιάστατο κόσμο.
Ανοίγω τα μάτια μου και απολαμβάνω ακόμα μία μέρα στο πλανητικό σχολείο Γη.









Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like, κοινοποιήστε το στους φίλους σας και μοιραστείτε μαζί τους την γνώση

Πηγή