Σελίδες

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Νοητική Ισορροπία

γράφει ο Γεώργιος Νικηταΐδης

Το μικρό παιδί που δεν έχει δεύτερες σκέψεις.

Είναι γεμάτο Χαρά, γλυκύτητα, γνώση και αυτοπεποίθηση.

Χωρίς καμία ανησυχία, σε μια συνεχή και ταχεία ευθυγράμμιση με τον Εαυτό.



Κάνω αυτό που σκέφτομαι χωρίς ανησυχία.

Αυτό που έρχεται στο νου, είναι ηθικό προς τον Εαυτό μου και προς τους άλλους να εκφραστεί. Με χαρά και χωρίς ανησυχία. Χωρίς σύγκρουση. Με κατανόηση και αγάπη.

Σταματώ να είμαι θυμωμένος για τα συμπεράσματα που έβγαλα.

Αποδέχομαι ότι δεν μου είναι πλέον χρήσιμα.

Ξανά στοχάζομαι και ξανά ορίζω τις έννοιες όπως εγώ πλέον θέλω με την σημερινή μου συνειδητότητα.

Εργάζομαι πλέον με χαρά, χωρίς δικαιολογίες, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.

Στην εξέλιξη του βίου μου, κάποια στιγμή, δεν μου άρεσαν τα βιώματα μου. Τότε στράφηκα στην αναζήτηση μιας πιο ορθής αντίληψης των ιδεών.

Ένιωσα την ανάγκη να ξανά ορίσω τις ιδέες μου. Βρήκα βοήθεια στον ορθό λόγο. Αυτός μου έδειξε καινούργιες οπτικές και έτσι είχα νέα βιώματα.

Οι σκέψεις τακτοποιούνται σε μια σειρά και λιγοστεύουν. Μένουν μόνο οι πιο κατάλληλες και οι πιο ξεκάθαρες. Και ο βίος ελαφραίνει και γεμίζει χαρά.

Με φως, με αγάπη και δύναμη!





Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like, κοινοποιήστε το στους φίλους σας και μοιραστείτε μαζί τους την γνώση

Πηγή